Lewastrzałka.PNG Moorhuhn Invasion MoorhuhnInvasion icon.PNG Lista gier z serii Moorhuhn MHAdventure2 icon.PNG MH 2: Der Fluch des Goldes Prawaskrzałka.PNG

Mh imanflug logo.png
MoorhuhnSkyBotz-okładka.PNG
Producent Phenomedia Publishing GmbH
Wydawca Phenomedia
Platformy PC
Data wydania 15 grudnia 2005
Gatunek Gra akcji
Kategoria wiekowa USK6.png PEGI 7.png
Tryby gry singleplayer

Moorhuhn Sky Botz (również Moorhuhn Im Anflug, ang. Crazy Chicken Sky Botz, pol. Latające Kurczaki) - kolejna i pierwsza gra akcji z serii Moorhuhn. Gra została wydana w 2005 roku na komputery osobiste. Pomysł na grę wziął się z jednych z poziomów, gdzie sterowało się samolotem z gry Moorhuhn Adventure: Der Schatz des Pharao.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Fabułę gry dowiadujemy się z intra, przedstawiającego nieruchome obrazki z podkładem muzycznym.

Akcja gry dzieję się po grze Der Schatz des Pharao, gdy Moorhuhn uciekł z piramidy przed jej zawaleniem, a w niej był statek kosmiczny. Po zawaleniu się grobowca, kosmici poprzysięgli zemstę dla Moorhuhna. Z góry kosmici zabrali kapelusz protagonisty, i sam będzie musiał ją odzyskać po przez wzbicie się w powietrze samolotem, a sam będzie musiał walczyć z armią robotów.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Gracz ma za zadanie odzyskać kapelusz głównego bohatera po przez lot samolotem. Trzeba kierować samolot i pokonywać powietrznych robotów. Ma z czubka transportu amunicję do likwidacji przeciwników oraz przedmiotów. Jest ograniczone paliwo, a żeby je uzupełnić trzeba podlecieć do stacji benzynowej. Występują także różne power-upy, które zmniejszają lub zwiększają moc samolotu (dodatkowe pociski, zdrowie itp.).

Galeria[edytuj | edytuj kod]